ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ

ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ
4ΗΜΕΡΕΣ 189€/άτομο

1η Ημέρα: Κωνσταντινούπολη
Αναχώρηση  νωρίς το πρωί. Διασχίζοντας την Εγνατία οδό, φθάνουμε στο συνοριακό σταθμό των Κήπων, όπου μετά τον έλεγχο των διαβατηρίων επισκεπτόμαστε τα καταστήματα των αφορολογήτων ειδών, τα οποία επισκεπτόμαστε μόνο βγαίνοντας από τη χώρα. Περνώντας τη γέφυρα του Έβρου, μπαίνουμε στο τουρκικό έδαφος. Μετά τις συνοριακές διατυπώσεις, διασχίζουμε την Ευρωπαϊκή Τουρκία, φθάνοντας το απόγευμα στη βασιλίδα των πόλεων, την Κωνσταντινούπολη, τη μοναδική πόλη χτισμένη πάνω σε δύο ηπείρους, σε Ευρώπη και σε Ασία. Φρενήρεις ρυθμοί, μακρά ιστορία, νυχτερινή ζωή, τα κύρια χαρακτηριστικά της. Πηγαίνοντας στο ξενοδοχείο, τακτοποιούμαστε κι έχουμε ελεύθερο το βράδυ μας για μια βόλτα στην Ιστικλάλ τσαντεσί, το γνωστό και φημισμένο πεζόδρομο, της άλλοτε περιοχής του Πέραν. Διανυκτερεύουμε.

2η ημέρα: Πατριαρχείο, Παναγία των Βλαχερνών, Βόσπορος, Ντολμά Μπαχτσε, Αγία Σοφία, Ιστινιέ Παρκ
Μετά το πρωινό μας, ξεκινάμε με το προσκύνημά μας στην κιβωτό της Ορθοδοξίας, το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Βλέπουμε τα γραφεία του Πατριαρχείου, τη Βιβλιοθήκη, την αίθουσα έψησης του Αγίου μύρου, επισκεπτόμαστε τον Πατριαρχικό ναό του Αγίου Γεωργίου. Συνεχίζουμε γλιστρώντας πλάι στον Κεράτιο κόλπο κι επισκεπτόμαστε την εκκλησία της Παναγίας των Βλαχερνών, όπου γράφηκε το < Τη Υπερμάχω >, ο ύμνος στην Υπέρμαχο Θεοτόκο. Συνεχίζουμε τον οδικό περίπλου των Θεοδοσιανών τειχών, και οδεύουμε προς τον πρώτο λόφο της Κωνσταντινούπολης. Εκεί, υπήρχε ο βυζαντινός Ιππόδρομος. Σήμερα βλέπουμε την γερμανική κρήνη του Κάιζερ, τον Αιγυπτιακό οβελίσκο που φέρει επάνω του ιερογλυφικά, το χάλκινο κίονα των Δελφών, καθώς και το Μπλε τζαμί. Στη συνέχεια, ξεναγούμαστε στο αριστούργημα των αιώνων, την εκκλησία της του Θεού Αγία Σοφία, το μεγαλούργημα των αρχιτεκτόνων Ανθέμιου και Ισίδωρου. Τα λόγια, λίγα μπροστά στο μεγαλείο του μνημείου. Από εκεί, κατηφορίζουμε κι έχουμε τη δυνατότητα προαιρετικής συμμετοχής σε μια κρουαζιέρα στο μοναδικό Βόσπορο, το κανάλι που ενώνει ή χωρίζει την ευρωπαϊκή από την ασιατική Κωνσταντινούπολη. Και στις δύο ακτές του, πνιγμένα μέσα στο πράσινο τα όμορφα σπίτια χτισμένα πάνω στην παραλία, ενώ εντυπωσιακές και οι δύο κρεμαστές γέφυρες, κάτω από τις οποίες περνάμε. Επιστρέφοντας, κατεβαίνουμε στο παλάτι του Ντολμά Μπαξέ. Χτισμένο με επιδεικτική χλιδή, έρχεται σε αντίθεση με την παρακμή της Οθωμανικής αυτοκρατορίας τη συγκεκριμένη ιστορική περίοδο. Αίθουσες τεράστιες, χαλιά, πολυέλαιοι αφήνονται στη θέασή μας. Ώρα όμως για την επίσκεψή μας στο μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Τουρκίας, το Ιστίνιε Παρκ. Κάθε είδους μαγαζιά, στη διάθεσή μας. Επιστρέφουμε στο ξενοδοχείο και διανυκτερεύουμε.

3η Ημέρα:Κωνσταντινούπολη, Σκεπαστή Αγορά, Χάλκη, Πρίγκηπος
Μετά το πρόγευμά μας, είναι ώρα όμως για ψώνια, στη σκεπαστή αγορά της Πόλης, το γνωστό Καπαλί τσαρσί, με τις 4.000 μαγαζιά, όπου μπορούμε να βρούμε ότι παράγεται στην Τουρκία. Άγραφος νόμος της αγοράς αυτής, το παζάρι. Και μετά, ξεκινάμε για όσους επιθυμούν προαιρετικά πλεύση στη Θάλασσα του Μαρμαρά, για τα γραφικά Πριγκηπόνησα. Περνώντας από την πρώτη κρεμαστή γέφυρα του Βοσπόρου, κατευθυνόμαστε στο λιμανάκι του Μπόσταντζι. Η ασιατική πλευρά, μια πραγματική αποκάλυψη! Με ναυλωμένο καραβάκι, πλέουμε προς το τρίτο νησί, τη Χάλκη, την αρχαία Χαλκίτι, από τη λέξη χαλκός, όπου με τα παϊτόνια που υπάρχουν εκεί, ανηφορίζουμε στο λόφο της Ελπίδας, όπου επισκεπτόμαστε την περιώνυμη Θεολογική σχολή. Κατηφορίζουμε και συνεχίζουμε για την Πρίγκηπο, το τέταρτο, μεγαλύτερο και πιο όμορφο νησί. Είναι η κατ? εξοχήν Πριγκηπόννησος, η πλούσια σε περγαμηνές και κάλλη, νήσος του Πρίγκηπος, όπως αναφέρουν οι χρονικογράφοι, από τις αρχές του 9 ου μετά Χριστού αιώνα. Χρόνος ελεύθερος εκεί για βόλτα ανάμεσα στα εναπομείναντα ελληνικά σπίτια. Επιστρέφουμε στο ξενοδοχείο και το βράδυ έχουμε τη δυνατότητα προαιρετικά να συμμετέχουμε σε βραδινή κρουαζιέρα στο Βόσπορο, με πλούσιο φαγητό, απεριόριστο ποτό και παραδοσιακούς ανατολίτικους χορούς.

4η Ημέρα:Μουσείο Ράχμι Κοτς, επιστροφή
Μετά το πρωινό μας, πηγαίνουμε στο μουσείο του Ραχμί Κοτς, όπου μας δίνεται η ευκαιρία, να γίνουμε πάλι παιδιά... τεράστιες συλλογές από αυτοκίνητα, γεωργικά μηχανήματα, πολεμικές μηχανές, εργαστήρια επαγγελματιών. Και πριν αποχαιρετίσουμε την Πόλη, περνάμε από την εκκλησία της Ζωοδόχου Πηγής στο Μπαλουκλί. Η αυλή, στρωμένη με πλάκες όπου βλέπουμε χαραγμένη την καραμανλίδικη γραφή, η εκκλησία συντηρημένη, στο υπόγειο, Αγίασμα. Παίρνουμε πλέον το δρόμο της επιστροφής, περνώντας περιφερειακά της Ραιδεστού και περνώντας τα τουρκοελληνικά σύνορα, φθάνουμε το βράδυ στην πόλη μας, γεμάτοι με όμορφες αναμνήσεις από το ταξίδι μας.